Onsdag

Ska göra mig klar, dra på lite spackel fixa håret så man ser ut som en människa. Ska till Bergvik fram och tillbaka för att vakta lillebror medans mamma tatuerar sig, förhoppningsvis hittar en piercing åt mej på samma veva ;). Men det är galant tajming nu då jag glömt pincetten och behöver dra på lite nytt lack. Men ja får se om jag kommer enda till bussen & överlever dessa hala vägar med sluta däck, haha.

Påminner mig själv om att det endast är 1 vecka kvar!

Lyckas bra med att få till färgen sista gången hos frissan, dock lite orange på topparna tack vare mina mörka färger, men det börjar ta sig med min hårinpackning jag fick! :)
 




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0