Måndag av elände

Orkade verkligen inte kliva upp imorse, och då verkligen inte med ap fett hår så jag vände mig om och sov några timmar till. Halv 9 fick jag inte sova mer för tattare med motorsåg höll på här på gatan, jätte kuuul!

Denna måndag erbjöd mig väldigt mycket,  huvudvärk - trött - mag ont - ledsamhet.
Är trött på att allting piss dåligt ska hända mig hela tiden, 1 gång visst fine men en 2 gång till?  fuck off.. Får hoppas på att det inte är så illa som det verkar ·

Ska pallra mig upp och få i mig lite käk och sedan ta han om lillebror lite medans dom andra jobbar.
Frissan tomorrow å få bort utväxten & få håret möe ljusare :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0