Godkväll

Jo men visst.. Jag ångrar mig djupt att jag färgade mitt hår rött och svart mest rött.. Är verkligen svårt att få bort de röda pigmenten sista gången jag skulle färga bort mitt röda var denna tid förra året har färgat minst 8 gånger och det går fortfarande inte bort! ;o
Helt otroligt hur hårfärg kan göra, tycket synd om de som har rött hår och ska få tillbaka till sitt vanliga naturliga hår.. Har gått 1 år för mej och har fortfarande inte fått bort det haha.

Tog öven hål i örat, andra gången gillt där uppe i bråsken.. Får se hur det slutar förstår inte varför alltid det blir inflamerat där men i läppen & näsan har jag sluppit sådana bekymmer, wierd!
Slipper jag elände ska jag fortsätta med hålen så jag har i hela örat, dunder snyggt!

Den 14 iallafall då händer det, min dröm sedan åratal tillbaka! ♣




Saknar mitt vrålåk, fan vad jag älskaR den, lätt fränaste bästa bilen. Den passade jag bra i..


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0