Drop it down low

Mamma och jag sitter och kollar förfullt på lägenheter, men att det ska vara så svårt att hitta någon!
Suttit och leta igenom hela Söderhamn drygt då man ska göra/ha nånting. Kommer en dröm lägenhet den dagen jag hittat en annan som vanligt. Men det är bara att leta vidare.  Förutom lägenhets problemena så vill jag åka till Ikea och köpa upp hela stället med göör snygga saker :) 

Halsont hade jag då jag vaknade och nu börjar huvudvärken komma, orkar inte, är helt mör i kroppen. Madre gjorde det bra att komma hem med några Redbull. Imorgon väntar mig matte timmar istället för praktik, men vad gör man inte slipper ju slita hela dagen iallafall  ;)


Let me see you work it but please don't break it.
Keep up the flow



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0