Torsdag

                                                        Hej alla glad & mindre glada.
Sov som påse skit inatt, vanligtvis brukar jag snooza 1 timme innan jag kliver upp men idag klev jag upp pigg halv 7 så då kunde jag lika gärna gå till skolan 2 timmar, så fick det bli!

Inte ett skit som hänt idag, har fått lov iallafall. Men inte blir jag ledig ska jobba på måndag! :) skönt att göra nånting iallafall men det blir långa pass.

Nu ska jag lägga mig i soffan uttråkad och tycka synd om mej själv.
 Skulle vilja göra något kul, annorlunda i helgen tex åka på Elmia mässan, långt bil åkande men vad tusan gör det om 100 år. Missar ju ingenting intressant i denna stad iallafall.



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0